Avondvierdaagse

Beste kinderen en ouders/verzorgers,

Doe mee met de Avondvierdaagse die gehouden wordt van dinsdag 31 mei t/m vrijdag 3 juni! De ouderraad coördineert dit voor onze school. Hierbij dient nadrukkelijk te worden opgemerkt dat de school de avondvierdaagse niet organiseert.

U bent als ouder/verzorger verantwoordelijk voor uw eigen kind, ook als u zelf niet meeloopt. Alle kinderen moeten worden begeleid door een volwassene. De begeleidende ouder/verzorger hoeft niet elke dag dezelfde te zijn. U hoeft in dat geval slechts één naam van een begeleidende ouder op het aanmeldformulier in te vullen, zodat u niet dubbel hoeft te betalen.

De begeleidende ouder mag ook meerdere kinderen begeleiden. (Vermeld dit dan a.u.b. op het aanmeldformulier).

Er zijn meerdere mogelijkheden om deel te nemen:

- 2,5 km voor de allerkleinsten
- 5 km voor de beginnende en gevorderde loper.

U dient 3 avonden te lopen om een medaille te verdienen.
Het start en eindpunt zijn elke dag op het evenemententerrein naast zwembad De Windas.

Aanmelden kan door het aanmeldformulier (14-4 of 19-4 in tas kind) in te vullen en met het gepaste bedrag van € 5,- per persoon en € 1,= per begeleider (de begeleider ontvangt geen medaille) in te leveren in een gesloten envelop bij je juf of meester vóór 22 april. De ouderraad zorgt dan voor de opgaven bij de organisatie. De opgegeven leerlingen krijgen in de week voor de Avondvierdaagse een brief met de juiste vertrektijden en verzamelpunten.

Eventuele vragen kunt u stellen aan juf Kim of juf Nicolette: kimh@obsvuurvogel.nl directie@obsvuurvogel.nl

We hopen op een grote opkomst en veel wandelplezier!

Met vriendelijke groet,
De ouderraad van basisschool Vuurvogel