Ons onderwijs

Elke school bepaalt zelf de invulling van het onderwijsaanbod. Hieronder vind je de informatie over de manier waarop wij invulling geven aan ons onderwijsaanbod.

Jeelo

Op basisschool Vuurvogel werken we met demethode Jeelo. Met Jeelo werkt je kind niet meer in vakken, maar gaat het samen met andere kinderen maatschappelijk betrokken aan de slag in projecten.

Jeelo

Kwink

Wij vinden sociale veiligheid erg belangrijk. Wij ondersteunen de sociaal-emotionele ontwikkeling van onze kinderen met de methode ‘Kwink’. Hier vind je meer informatie over Kwink en hoe wij deze methode inzetten op onze school.

Kwink

Ondersteuning en zorg

Elk kind verdient de best mogelijke ondersteuning en zorg. Samen zoeken we naar de beste manieren om dit te realiseren.

Ondersteuning en zorg

Zo werken wij

Hoe ziet een schooldag eruit op basisschool Vuurvogel? Ontdek wat de kinderen bij ons iedere dag samen meemaken! Hier lees je hoe we op onze school samen met elkaar aan de slag gaan.

Zo werken wij

Talentontwikkeling

Het is belangrijk dat kinderen de kans krijgen om hun talenten te ontdekken en ontwikkelen. Hier lees je hoe we zorgen voor onderwijs dat past bij de individuele talenten van iedere leerling.

Talentontwikkeling

Onderdeel worden van ons team?

Wil jij ook onderdeel worden van het team van OBS Vuurvogel? Neem dan een kijkje op onze vacature- en stagepagina.

Onderdeel worden van ons team?