Onze school

Basisschool Vuurvogel

Onze school

Maak kennis met basisschool Vuurvogel. Op de pagina’s hieronder vind je meer informatie over onze missie en visie, onze leerlingen, ons team, schooltijden en schoolvakanties. Daarnaast is ook onze schoolgids te downloaden en om een kijkje te nemen in onze school.

Onze missie en visie

Samen met de leerlingen en betrokken ouders/verzorgers van de leerling, willen wij het maximale halen uit de basisschooltijd van de leerlingen.

Onze missie en visie

Leerlingen

Basisschool Vuurvogel heeft een eigen leerlingenraad. In de leerlingenraad denken kinderen mee over wat zij belangrijk vinden op school. Daarnaast vind je op deze pagina hoe we aan de slag gaan met de groeimindset van de kinderen.

Leerlingen

Ons team

Maak kennis met ons enthousiaste en bevlogen team. Zij halen elke dag het beste in kinderen naar boven.

Ons team

Schooltijden en schoolvakanties

Lees hier meer over de schooltijden en ontdek wanneer het komend schooljaar de schoolvakanties zijn gepland.

Schooltijden en schoolvakanties

Schoolgids

Download onze schoolgids met alle praktische informatie die je nodig hebt. Zo vind je hier meer informatie over onze school, onze manier van lesgeven en andere handige informatie voor leerlingen en ouders.

Schoolgids

Scholengroep Holland

Basisschool Vuurvogel is een school van Scholengroep Holland. Lees hier meer over de scholengroep, bijvoorbeeld over openbaar onderwijs en waar Scholengroep Holland voor staat.

Scholengroep Holland

Kijkje in onze school

Neem een kijkje in onze school en ontdek waar onze kinderen dagelijks groeien! Zo vind je op deze pagina twee mooie video's die een goed beeld van onze beeld van Basisschool Vuurvogel geven.

Kijkje in onze school

Onderdeel worden van ons team?

Wil jij ook onderdeel worden van het team van OBS Vuurvogel? Neem dan een kijkje op onze vacature- en stagepagina.

Onderdeel worden van ons team?