Kijkje in onze school

Basisschool Vuurvogel is één van de bewoners van gebouw 't Startpunt in Bergschenhoek. Samen met CBS Boterdorp en kinderopvang Partou delen we het gebouw en werken we op onderdelen samen.

‘t Startpunt is een modern licht en veilig gebouw, met uitstekende voorzieningen op het gebied van techniek: van uitstekende wifi en digitale borden tot airco en goede ventilatie in de lokalen (volgens de laatste normen).

Basisschool Vuurvogel gebruikt een deel van de begane grond én een deel van van de verdieping. De school heeft 10 lokalen en meerdere vergader/kantoorruimtes. Er is een speellokaal voor de kleuters, een bibliotheek en een Jeelo-lokaal.

Daarnaast hebben we de beschikking over een grote aula. Doordat er tussen ruimtes flexibele wanden staan, kunnen we ze aan elkaar koppelen om een aula voor grootschalige activiteiten te creëren.