Nieuwsbrief januari

Beste ouders, Bij deze de Nieuwsbrief van januari. Morgen krijgen alle kinderen een brief mee naar huis met een inlogcode voor een oudertevredenheidsonderzoek. Helpt u ons mee de kwaliteit van ons onderwijs te verbeteren door deze vragen te beantwoorden? Alvast bedankt! Nicolette

Nieuwsbrief januari

Nieuwsbrief december 2023

Beste ouders/verzorgers, Hierbij de nieuwsbrief van december, met o.a.: - Afscheid juf Anneke - IEP - Boodschappenkaart In de bijlage ook nog een brief van het CJG over de decemberperiode. Fijn weekend gewenst!

Nieuwsbrief

Beste ouders, Hier is de Nieuwsbrief van februari. Morgen hebben de kinderen nog één dag school en dan kunnen ze genieten van een week vakantie!

Nieuwsbrief november 2023

Beste ouders/verzorgers, Hierbij de nieuwsbrief van november, met hierin o.a.: - de boodschappenkaart - Jeelo - IEP Fijn weekend, Het team van de Vuurvogel

Nieuwsbrief augustus/september 2023

Beste ouders/verzorgers, Hierbij de nieuwsbrief van augustus/september, met o.a.: * Afscheidsborrel juf Anneke Albers - vrijdag van 14:00-15:00 uur is er voor de ouders een receptie en de mogelijkheid om haar gedag te zeggen. * Schoolfotograaf informatie * Ouderbijdrage wijziging Wij wensen iedereen een fijn nieuw schooljaar!

Nieuwsbrief mei

Beste ouders/verzorgers, Hierbij de nieuwsbrief van mei met o.a. * project omgaan met natuur en dieren * schoolplein * schoolmaaltijden Fijne dag!

Nieuwsbrief maart

Beste ouders/verzorgers, Hierbij de nieuwsbrief van maart, met daarin: * Jeelo project 'Omgaan met geld' * Even voorstellen * Ouderbijdrage * Gym * Leerlingenraad * BHV Fijne dag allemaal

Nieuwsbrief februari

Beste ouders/verzorgers, Hierbij de nieuwsbrief van februari, met daarin: - Schoolfeest groep 5 t/m 8 - GMR lid gezocht Fijn weekend allemaal!

Nieuwsbrief januari 2023

Beste ouders/verzorgers, Hierbij de nieuwbrief voor januari, met hierin: * nieuwe ouderraadsleden * goed nieuws Mad Science * Thema-onderzoek

Nieuwsbrief november

Beste ouders/verzorgers, Hierbij de nieuwsbrief van november met o.a. * ouderbijdrage * leerlingenraad * gymkleding

In het nieuws!

Beste ouders/verzorgers, Misschien hadden jullie het al gezien of gehoord, maar het RTL ontbijtnieuws is bij ons op school geweest. Wij zijn trots!

Nieuwsbrief augustus

Beste ouders/verzorgers/ kinderen, Wij hopen dat jullie allemaal genoten hebben van jullie zomervakantie! De lokalen en gangen zien er weer piekfijn uit! We hopen dat jullie er weer net zoveel zin in hebben als wij. Tot maandag!