Social Schools en ParnasSys

Social Schools

Wij vinden het belangrijk om goed contact met de ouders van onze kinderen te hebben. Samen zorgen we ervoor dat de leerlingen het beste uit zichzelf kunnen halen. Wij gebruiken het oudercommunicatiesysteem Social Schools. Hiermee kunnen we:

• De agenda delen (zodat je de schoolagenda kunt koppelen aan je eigen digitale agenda);
  • Berichten versturen;
  • Onze administratieve gegevens up-to-date houden;
  • Inschrijvingen voor oudergesprekken regelen.
  • Ouders de mogelijkheid bieden om onderling berichten uit te wisselen.

Log in op Social Schools

ParnasSys

Via ParnasSys kun je de vorderingen van je kind inzien. Daarnaast staan er relevante documenten en tijdens oudergesprekken gemaakte afspraken in.  De gegevens van het Cito-leerlingvolgsysteem staan ook in ParnasSys. Net als voor Social Schools heb je voor ParnasSys een persoonlijke inlog nodig en kun je alleen de gegevens van je eigen kind inzien.

Log in op ParnasSys

"De Vuurvogel is op het gebied van ICT helemaal up to date zoals: Chromebooks, een ouderportaal en er is een schoolapp voor de smartphone. De algemene informatievoorziening zoals het weeknieuws en de nieuwsbrief zijn erg duidelijk en leuk om te lezen."

Cindy van Londen - moeder van Ragnar, Nina en Nancy